23. 12. 2014.

POGACICE SA SIROM



Najbrze i najjednostavnije pogacice. Mozete da ih imate tople za dorucak jer se za cas spreme a i brzo se ispeku. Imam vec jednu varijantu pogacica ali ove su brze. Mada ako hocete mozete pogledati i one druge OVDE


Najbitnije je da stavite sve u istoj meri 1:1:1

- 160gr putera
- 160 gr rikote
- 160 gr brasna (koje volite, neka bude mekse)

Sve zajedno zamesiti. Posuti brasno na radnu povrsinu i razvuci oklagijom. Najbolje je da bude testo malo deblje 2cm, onda budu iste kao zuzu pogacice. Ja sam ih pravila na drugi nacin, ustvari igrala se sa mojim pecatom. Ja sam pravila loptice velicine oraha ili ping pong loptice. Dobila sam 20 loptica i poredjala ih na pleh i sa pecatom pritiskala.

Stavila sam ih u zagrejanu rernu na 220C/20 minuta. Mozda vreme pecenja i temperatura nisu precizni za svaku rernu, ali vi se uklopite sa vasom rernom i strujom. 

Ja sam mislila da nece puno narastiti i da ce se videti pecat, ali eto, skoro da se ni ne vidi. Ali dobro, sada znam da vise necu praviti sa pecatom, a moji momci imaju divan dorucak da ponesu u skolu.

Ako ih pravite na 2cm debljine i vadite manjom casicom ili modlom, namazite ih posle sa zumancem i pospite ih sa susamom


10 коментара:

  1. Moze li ovo za dorucak u restrikciji?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lola, naravno da moze. Puter mozete da jedete 3-4 puta nedeljno po 20gr. Vi izracunajte koliko je to pogacica u vasem slicaju pa toliko mozete pojesti. Ostatak slobodno zamrznite i uzimajte kada zelite

      Избриши
  2. Одговори
    1. Ana, puter da bude sobne temperature jer necete moci da radite sa njim ako bi bio iz frizidera.
      pozdrav

      Избриши
  3. Анониман22.4.15. 05:38

    Da li mogu koristiti svinjsku mast umesto putera? Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mozes da stavis mast ali onda te pogacice nece imati taj ukus, jer one su lepe i ukusne zbog putera, ali ako tebi ne smeta ti zameni sa mast.
      pozdrav

      Избриши
  4. Анониман23.5.17. 06:24

    Koje ste brasno Vi koristili?

    ОдговориИзбриши
  5. U to vreme sam koristila sve dozvoljene vrste brasna ali ove su kamut brasno.

    ОдговориИзбриши