21. 3. 2016.

SIROVA TORTA SA BADEMIMA I INDIJSKIM ORASIMA


 Dimenzije torte su 19x9cm

podloga:

- 200ml badema
- 10 većih urmi (datula)
- 30ml kokosovog ulja
- 30ml sirovog kakaa

prvi i drugi fil:

- 200ml indijskih oraha
- 50ml kokosovog ulja
- 100ml suvog grožđa
- malo vanile
- 300ml šumskog voća
- sok od 3 mandarine


U veče sam potopila (svaku u posebnu posudu) bademe, indijske orahe, suvo grožđe i datule. Sledeći dan sam ih sve isprala pod mlazom hladne vode, a bademima sam oljuštila ljusku i isprala ih.

Sve namirnice za podlogu sam stavila u blender i dodavala sam polako mlaku vodu tek toliko da masa može fino skroz da se izmiksa. Naravno masa bude skoro u tečnom stanju ali kada bude odstojala u zamrzivaču ili frižideru ona će se stegnuti kao što se i vidi na fotografijama. Kada sam izblendala izručila sam masu u posudu u kojoj će biti torta i ostavila sam u zamrzivaču da se brže stegne dok spremam fil.


Za fil namirnice sam stavila u blender sve osim šumskog voća. I tu sam morala dodati tečnost pa sam nacedila još mandarina i dodavala sam sok od njih umesto vode. kada sam dobila kompaktnu masu izručila sam 2/3 na podlogu torte, a u ostatak sam dodala 100ml šumskog voća, a ostatak šumskog voća sam sačuvala da pospem odozgo. Pošto je voće bilo smrznuto fil se stegao posle blendanja. Izručila sam ga preko žutog fila koji se malo stegao u zamrzivaču. A preko svega sam poređala ostatak voća i malo pritisla prstima da se bolje složi u filu. Voća možete da stavite koliko vi to želite.

Eto, to je jedna fina tortica koju sam posle hlađenja u zamrzivaču držala u frižideru. Trajala je dva dana i bila je fino čvrsta kao što možete da vidite i na fotografijama.

Ova podloga mi se jako svidela i već imam ideje gde ću je još upotrebiti.


2 коментара: