23. 12. 2014.

VECERA PRAZNICNA



Da bude lepse, drugacije i svecanije. Ja sam se odlucila za varijantu omlet sa brokuli. Eto, tek toliko da se ne osetite drugaciji dok ostali uzivaju u raznim djakonijama, a vas ceka lagan protein i neko zeleno povrce.


- nekoliko cvetova brokuli
- 200ml belanca
- 1 luk shalot 
- malo ulja
- so, biber
- zacini


Luk shalot iseckati na sitne kockice i na malo ulja proprziti posoljenog. Dovoljno je da postane staklast. Cvetovi brokoli na krupno rende narendati, usuti u ciniju zajedno sa przenim lukom, belancima, i zacinima. Pored soli i bibera dodala sam crni i beli luk u prahu, suseno seckano lisce zeleni i sve blago promesala. Usula sam u silikonsku posudu i pekla na 210C jer na mojoj silikonskoj posudi pise d aje to maksimalna temperatura. Peklo se dosta dugu, preko pola sata, jer ipak za belance treba jaca temperatura. Vidi s ekada je peceno jer sve bude lepo sjedinjeno. Izvadila iz rerne i prevrnula na tacnu. Preko sam poredjala paradajz da ukrasim jelku i posula sa susenim zelen liscem, ljutom tucanom paprikom i malo, nekoliko tackica senfa.



Ovakav omlet je veoma ukusan jer mu je proprzen luk i zacini dalo poseban ukus. Htela sam da stavim i kurkumu, ali je teglica skroz prazna. Lampioni od paradajza neka vas ne bude, to je samo ukras, znam da se za veceru ne jede crveno.


Нема коментара:

Постави коментар