22. 12. 2014.

MESO NA GRIL



I jednostavno moze da bude fino i ukusno. Ovo je spremano za veceru, ali moze da bude i za rucak, ako neko mosli d anece biti gladan do vecere sa ovakvim obrokom. Ako bi bio rucak, onda je dobro dodati i obilnu svezu salatu.

Ovo je polovina belog mesa pileceg, ali sam ga ostrim nozem rolala na cetiri duzine. mozda bi bilo pametnije da sam to fino pokazala fotografijama, ali bila sam sama u kuci, a taj deo posla ne moze da se istim rukama i slika i radi. Seticu se sledeci put da neko od moje dece sece , a ja cu fotografisati.

Gril sam ugrejala, uvek preko njega stavim aluminijumsku foliju, da ne moramo da peremo plocu pose svake upotrebe. Malo sam namazala foliju sa uljem, stavila meso, zatim meso takodje namazala malo cetkicom sa uljem. Posula sam preko namazanog mesa, so, biber, crni luk u prahu. Odozgo prebacila foliju i poklopila. Foliju uvek stavljam duzine otvorenog grila, da negde ne uprska gril priliko pecenja. 

Meso koje se pece na gril brzo bude gotovo. Ako ga ostavimo da se pece duze, jer volimo jace peceno, onda dobijamo na taj nacin suvo meso jer je izgubilo sve sokove. Dovoljno je da po izgledu zakljucimo kada je gotovo ispeceno. Meni je prvi znak kada se pojavljuju linije od grila, i tada jos vrlo malo ostavim da se dopece kako bi bila sigurna da je i sredina ispecena. Ako se meso vise ne cakli, bice suvo. Znaci, skidamo sa grila do jos ima socnosti meso.

Keleraba je samo ociscena i na krupno rende narendana. Mi niko ne dodajemo so ili ulje ili limun na kelerabu, jer svi je volimo ovako prirodnu kao jabuku. 



Нема коментара:

Постави коментар