1. 1. 2017.

SIROVI KUGLOF OD KOKOSA


Testo od kokosa:

- indijski orah
- sitno kokos 
- sok od pomorandze
- urme/datule
- kokosovo ulje

Preliv:

- brusnice susene
- kikiriki
- kokosovo ulje
- sumsko voce

Za posipanje:

- seme konoplje


Moram da napomenem, da ne bih i sama zaboravila, kokos sam sama susila. Od svezeg kokosa sam pravila kokos krem. Kada sam ga procedila taj kokos sam susila u dehidratoru. Na kraju sam dosla do zakljucka da sam priicno dugo ga susila ali je dobro. Dobio je malo zutu boju ali je fin hrskav, sitan i izuzetno ukusan. Sve ovo sam htela da naglasim jer verujem da kolac zato ima fenomenalan ukus. Apsolutno isti kao prhko testo i to mi je vec dalo ideju za divne prhke kiflice ali naravno sa izmenjenim sastavom.


Ipak cu napisati proces kako sam pravila, jer to je bitnije od upotrebljenih kolicina ali cu i njih pokusati najtacnije moguce da navedem.

Solju (200ml) indijskih oraha sam natopila u dosta vode da odstoji par sati. Kada su odstojali, procedila sam vodi i njih sam kroz cetku isprala. Ubacila sam ih u blender i dodala 250ml sitnog kokosa koji je meni ostao kada sam pravila krem od svezeg kokosa, pa sam procedjeni kokos osusila u dehidratoru ali je stajao malo duze u dehidratoru pa se bas dosta osusio i postao zuckaste boje. U to jos dodati 10 urmi ociscenih od kostice i punu kasiku kokosovog ulja u cvrstom stanju koje ste otopili na radijatoru. Sok od pomorandze dodavati po malo tek toliko da dobijete gustu masu koja je mogla da se skroz izblenda kompaktno kao sto vidite na slici. Uglavnom dok se sve to na najjacoj brzini blenda sve se zagreva i zato treba imati na umu da ce se to skroz sve stegnuti u frizideru i da ce biti skroz kao peceno testo prhko testo. Samo prvi put kada budete pravili , vec za sledeci put cete imati osecaj koliko ta gustina treba da bude u blenderu. Meni je bila gustina kada fil tesko spada sa kasike. Moja ideja je bila da stavim u modlu za kuglof ali naravno ne mora tako, mozete da izrucite u manju tepsiju ili manju modlu za kolace. Nije bitno gde ce te smestiti, samo vodite racuna o kolicini i koliko zelite da bude debelo. Moja silikonski kalup nije trebao da se maze jer se sasvim fino odvojio. Meni je stajalo u frizideru dok nisam napravila preliv. Brzo se zgusne i stegne jer kokosovo ulje odradi stvar, a i kokos upije tecnost takodje. Ne znam tacno da vam kazem koliko sam soka od pomorandze dolivala.


Sirovog kikirikija sam imala 150ml i sve sam upotrebila. Usula sam u blender i dodala 150ml sisenih brusnica, 100ml kokosovog ulja, a sumsko voce sam dodavala dok nisam dobila gustinu koja je dosta gusca od smese za palacinke. Mozda mi je stalo 300ml voca, ne bih znala precizno d akazem jer sam imala punu veliku ciniju pa sam polako dodavala. 

Kada se sve dobro izblendalo, koru od indijskih oraha sam prevrnula na tacnu, a preliv od kikirikija sam odozgo namazala i posula sa semenkama konoplje. Vratila sam nazad u frizider i za par sati je sve vec bilo stegnuto.

Kao sto vidite na fotografiji smesa je skroz kompaktna i postojana i potpuno podseca na prhko testo, a verujte meni cak i ima takav ukus.

Ova kolicina je zaista izdasna i mozete slobodno da je napravite i u pola ili u trecinu. Jedno parce i ne moze se vise pojesti toliko sito. 

Uopste nije komplikovano napraviti ali ja volim sve u detalje da objasnim pa zvuci da je puno posla. Verujte mi necete se pokajati ako uzmete da pravite. Vi slobodno napravite kombinaciju voca kojeg god vi imate ili volite. Ako treba dodajte i vode slobodno ako voce nije socno. Mozete kako god se setite jer ja nikada ne znam sta pocinjem da pravim. krenem i ideje same naviru. Takodje dok nesto novo pravim vec imam ideju sta mogu od iste smse sledece napraviti. Moj sledeci zadatak je da od ove smese za koru napravim testo za kiflice ali u kombinaciji sa nekim sirovim brasnom.






Нема коментара:

Постави коментар