2. 9. 2014.

SLANE PRINCESS KROFNE


A zašto mi ne bi sebi priuštili drugačiji doručak? Ovo testo je idealno za tako nešto. Dok ne dođe vreme da možemo jesti "princess krofne", uživajmo u slanim princess na hrono način.


Razmišljala sam koju kombinaciju brašna da napravim, a da bude privlačnog ukusa.Odlučila sam se za kombinaciju speltinog i teff brašna. Nisam sigurna da li ga ima na vasem podrucju, ali ako se odlučite da pravite ove princess, vi možete da koristite brašno koje vama odgovara. Prednost princess je što možete da ih pravite i sa mekim i sa oštrim brašnom, samo je bitno da se uklopite sa količinom vode, jer ako spremate sa mekim brašnom trebaće vam manje vode.


sastojci za testo:

  -   2 jajeta
 -   100 ml vode
 -   50 ml ulje od kostice grožđa
 -   so himalajska
 -   1 puna supena kašika speltinog brašna
 -   3 pune supene kašike teff brašna (može i neko drugo)


Vodu, so, ulje staviti da provri. Čim provri sklonite sa ringle, ubacite brašna i brzo varjačom mešajte da se sve sjedini. Ubacite jaja i brzim pokretima mešajte da se lepo sjedini. Ja sam mutila penaricom, ali možete i mikserom. Pošto za svako brašno treba drugačija količina vode, vi odredite da li treba još dodati vode ili brašna. Treba da dobijete lepu gustu masu koja će biti postojana i glatka. Testo ubacite u špric i poredjajte na papiru za pečenje. Ja sam pravila ne toliko velike da bi bile praktične za zalogaje. Pekla sam ih na 210 C, 30 minuta. Trebala sam da pratim kada promenu boju, ali ova vrsta brašna mi baš nije pokazivala neku promenu, tako da sam sama odredila da je 30 minuta dovoljno, i nisam pogrešila. 


Dok su se princess pekle, pripremala sam sastojke za punjenje:

Hrono ruska salata : (klikni da pročitaš recept)

 -    ljuti kulen na kockice
 -    krastavac na kockice
 -    mrkva na kockice
 -    mladi crni luk
 -    sveži mladi sir
 -    namaz od artičoke
 -    seckan peršun
 -    biber


Sve sastojke sam sjedinila i punila princess. Ovako pripremljene princes su dovoljne za kompletan doručak uz dodatak možda čaše soka od iscedjenog dozvoljenog povrća. Takođe su praktične za poneti, jer mogu da se spreme uveče za sutra dan.


6 коментара:

  1. Mira Vujic23.10.16. 07:08

    Jadranka, koje bi brasno kod nas odgovaralo teff brasnu, rado sam ranije pravila ruske princeze za nase kucne svecanosti :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Miro nije bitno to tef brasno. Upotrebi brasno koje ti je dozvoljeno u Hrono. Uzmi ako imas speltu ili kamut ili ne znam sta imas od brasna ali neka bude iz porodice zitarica jer ce biti lepse. To sto sam ga ja stavila to je bila moja cista radoznalost da vidim kakvo je brasno kada ga toliko hvale.

      Избриши
  2. Nisi dodavala prasak za pecivo ili sodu bikarbonu?

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Hvala Vam što ste me pitali, jer sam sada tek shvatila da nisam nikad postavila recept, a bio je spreman još davno.
      Dok ne postavim recept, odgovoriću vam ovde.

      - Naseckati ili izgnječiti artičoke obarene , dodati so, biber, hrono majonez. Sve fino izmešati i namaz je gotov.

      Избриши