25. 12. 2014.

KINOA TESTENINA


Moji sinovi nikako ne podnose miris kinoe dok se kuva. Priznajem ni ja se nisam odusevila kada sam je prvi put kuvala. Toliko mi nije legao miris, da sam kinou bacila pticama, onao skuvanu. Ne znam da li su je bar one pojele, ali mi je nismo ni probali. Jos par puta sam skuvala ali odma sve otvorim da bude promaja. Zato sam se jako obradovala kada sam u prodavnici gde kupujem brasno i zacine, nasla testeninu od kinoe. Pise samo da ima dodatak sa glutenskim brasnom, sto se sasvim podrazumeva.
Kinoa je seme koje ne sadrži gluten, a vodi poreklo iz Južne Amerike, iz regije Anda. Ona je fantastičan izvor proteina, vlakana, vitamina B i gvožđa, a uz to sadrži i svih osam amino kiselina.Iako je sitnija od pirinča, ječma i pšenice, kinoa spada u žitarice neutralne boje i tvrde teksture, a po izgledu najčešće podseća na seme spanaća.Kada se kuva, zrno kinoe se vrlo brzo i u velikoj meri širi, nabubri, postaje mekše i pomalo hrskavo.
 Ukus se možda najbolje može uporediti sa integralnim pirinčem i kuskusom.Zapravo, teško je opisati rečima kakav ćete ukus osetiti, ali vredi je probati.
Vec mi dve nedelje stoji testenina, nikako da smislim sta bi spremila od nje, ili mi se nije zurilo zato sto mi se u nos uvukao miris koji mi se nije dopao.

Pravila sam namaz od avokado, pa sam odlucila da sastavim namaz i testeninu od kinoe i odlicno je ispalo.


- 100gr testenine od kinoe
- 10gr putera
- so

Testeninu skuvati uobicajeno. Ubaciti je u kljucalu posoljenu vodu. Kada se skuva, samo procediti, ne ispirati. Kada se osedila, pomesati puter sa testeninom i posle sve sjediniti zajedno sa namazom od avokada.






Нема коментара:

Постави коментар