26. 12. 2014.

BOZICNI SLOVENACKI KEKSICI



Ovaj divni recept sam dobila od Aleksandre Pecnik. Ja sma ga morala preraditi jer nam treba za hrono, ali uglavnom je radjen po osnovi njenog recepta.

- 120gr putera
- 50gr ulje od kokosa
- 200gr agava sirupa
- esencija vanile
- 1 jaje
- 50ml belanca
- malo soli (vrlo malo)
- 250gr brasna + da se dobije lepo meko glatko testo

Ja sam upotrebila brasno od punog zrna ali sam ga prosejala na sitno sito. To mi je bilo najmekse brasno.

Ubacila sam sve sastojke sa 250gr brasna i mikserom mutila nekoliko minuta. Masa je bila lepljiva i gusta. Posula sam radnu povrsinu sa brasnom, izvadila umuceno testo i polako uz dodavanje brasna mesila da dobijem meko glatko testo. Ostavila da se malo testo "odmori". Razvila oklagijom i vadila modlicama. redjala na pleh i pekla u zagrejanoj rerni na 180C/15'  Vreme ce mozda biti drugacije kod svakog, uglavnom bitno je da dobije lepu boju ali ne previse peceno da se ne isuse.

Meni su se posebno dopali, jer su jako lepo slozili mirisi vanile i kokosa.




A ovo je originalan recept, mozda vi uklopite drugaciju kombinaciju:

- 125gr putera
- 125gr prah secera
- vanilin secer
- 1 jaje
- 1 belance
- 250gr brasna
- malo soli







Нема коментара:

Постави коментар