21. 11. 2014.

KUVANA HELJDA



Kuvana heljda je idealan obrok za zimski period jer heljda greje organizam. Meni je ovo bio dorucak i moram se pohvaliti prvi dorucak sa kuvanom heljdom. Gledala sam nekoliko recepata na internetu i svi su pisali sasvim drugacije o sistemu kuvanja zrna heljde. Ja necu spominjati sta su drugi pisali, ja cu napisati kako sam ja skuvala moju heljdu. U prodavnici sam vec kupila isprzenu heljdu pa je moj proces zaista bio puno brzi. Usula sam jednu soljicu heljde u cetku i pod mlazom vode sam je dobro oprala. Usula sam oprano zrnevlje u serpu i dodala isto toliko vode koliko ima i heljde i vrlo malo posolila. Cim je voda provrila smanjila sam na pola temperaturu ali sam vec posle 5 minta videla d aje heljda skuvana. Sklonila sam sa ringle i ostavila da se prohladi i da heljda upije svu vodu.


- soljica proprzenog semena heljde - isto toliko vode - 100gr mladog sira - 100gr dimljene prsute - malo tucane paprike za posipanje - malo kurkume za posipanje
Kada se heljda prohladila i svu tecnost upila, izrucila sam je na tanjir, preko nje natrela sir, preko sira pobacala naseckanu prsutu na kockice i preko svega toga posula tucanu papriku i kurkumu. To sto se zuti u soljici to je moj sok od cedjene sargarepe koji ja obozavam za dorucak. Bio je ovo jedan divan i zdrav dorucak




1 коментар:

  1. Odlicna ideja za zimski period, bas sam se pitala sta cu jadna :-) da doruckujem u zimskom period!!!

    ОдговориИзбриши