20. 11. 2014.

PILECA CORBA



Verujem da se vecini vas desava da smislite jedno jelo, ali u toku spremanja tog jela, dolazi do promene i na kraju zavrsite sasvim neko drugo jelo. Danas je to bilo sa mojim ruckom. Imala sam divna 3 velika praziluka i pakovanje od 4 karabataka. Smislila sam da bi super bilo da meso izdinstam u praziluku i naravim salatu, eto super rucak. Kod se praziluk dinstao, setila sam se da imam 3 prelepe kelerabe, pa sam pomislila, a zasto ne bi spremila varivo. Dok su se dinstali praziluk, keleraba i meso, odlucim da umesto vode uspem seckan paradajz i tako sam ja na kraju dobila jednu divnu pilecu corbicu.


- 4 karabataka
- 3 velika praziluka
- 3 srednje kelerabe
- 750ml seckanog oljustenog paradajza
- 10ml ulja
- so, biber
- 500ml vode

Nisam htela nista od zacina, osim soli i bibera, da dodajem jer sam htela da ostane ukus povrca. Mnogo nam se svima corba dopala i sigurno ce uskoro biti ponovljena, ako i tada ne bude doslo do iznenadnih promena na licu mesta u sastavu. 


2 коментара:

  1. Анониман13.8.15. 11:47

    Ja uvek ovim redom pocnem hronovski rucak spremati :) ...i uvek dodam sta god sme i bude mmmmljac

    ОдговориИзбриши