22. 3. 2018.

GRILIJAS MAFINI SA SARGAREPOM


Recept sam davno preuzela sa bloga ali ga nisam nikad objavila, što se neće videti i po datumu kada sam ga postavila još 2015. godine, jer  kad objavim onaj prvobitan datum se gubi. Sada vidi da autorica bloga već 4 godine ne objavljuje ništa. Evo ja sam recept našla OVDE (klikni da vidiš original) i u celosti mi takav stoji već 4 godine neobjavljen. Hvala ti za divan recept, obožavam grilijaš i šargarepu. Nisam želela da postavljam moje fotografije i da pišem izokrenuto, jer si zaslužila za ovaj divan recept da ostavim sve kako si ti uradila.

- 2 šolje (mala kafa) mekog brašna
- 4 kašike šećera
- 1 prašak za pecivo
- 2 kašike suncokreta sirovog
- 2/3 šolje ulja
- 1 srednja šargarepa
- 1 šolja biljnog mleka (+ po potrebi do željene gustine)
- 1 kašika mlevenog lana + 3 kašike vode
- 2 kašike kakaa
- 1 kašicica vanila ekstrata
  
U manjem tiganju otopiti na slaboj temperaturi šećer dok ne postane tečan i zlatne boje. Ubaciti suncokret i kratko, uz stalno mešanje sjediniti sa otopljenim šećerom. Smesu izliti na ravnu površinu (poslužavnik) obloženu pek papirom i ostaviti da se dobro ohladi. Pomešati u šoljici lan sa 3 kašike vode i ostaviti da odstoji 5 minuta.
Za to vreme, u jednom većoj posudi izmešati suve sastojke- brašno, prašak za pecivo, kakao. U manjoj posudi pomešati ulje, biljno mleko i ekstrat vanile, a zatim ubaciti u suve sastojke. Dodati lan, rendanu šargarepu i grilijaš koji ste prethodno grubo usitnili (u secku ili avanu) i kratko pomešati da se sve sjedini. Smesa treba da bude gušća od smese za palačinke, a opet dovoljno retka da "kaplje" sa kašike.
Puniti modle do 2/3, posuti sirovim suncokretom i ostatkom grilijaša i peći na 200 stepeni 20 minuta, dok test-čačkalica ne bude čista.

Нема коментара:

Постави коментар