3. 1. 2018.

JAFA KOCKE


Nisam znala kako će se kolač zvati ali kada sam ga probala skroz me je podsetio zbog ukusa fila na jafa keks. Zato sam dobila ideju da odozgo namažem sa glazurom od čokolade.  Pa eto neka bude takav i naziv.

- pakovanje kora za mađaricu (4 kore)

Sastojci za fil:

- 500ml punomasnog mleka
- 80gr gustna od krompira (može drugi neki)
- 250gr šećera
- aroma pomorandže
- 150gr butera

Sastojci za glazuru:

- 150gr čokoladnih kapljica sa mlekom od soje 
- 70gr butera

Staviti u šerpu, na srednje jakoj temperaturi, 400ml mleka i šečer da se zagreje do ključanja, a ostatak mleka pomešati sa gustinom. Kada je mleko skoro provrilo ne pojačavajte temperaturu već dodajte ostatak mleka sa gustinom i mešajte sve vreme da se ne bi stvorile grudvice. 

Kada se fil skuvao skloniti sa ringle, dodati buter i aromu i sve dobro promešati da se fino sjedini.

Tako toplo mazati na korice ali zadnju ne mažete. Preko zadnje stavite papir za pečenje i preko nešto teže kao na primer veća knjiga i ostaviti tako da se ohladi. Posle preko namazite sa čokoladom i puterom koje ste prethodno otopili na pari.

Kada se sve fino stegne pažljivo seći.

Što se tiče upotrebljenih namirnica, pisala sam šta sam ja upotrebila ali vi možete da koristite neke druge koje su vama  pristupačne, takođe će biti fino i ukusno.


Нема коментара:

Постави коментар