29. 12. 2017.

SLANE AMERIČKE PALAČINKE


- 2 jaja
- 1/2 kesice praška za pecivo
- 50gr butera
- so po ukusu
- 200gr brašna po želji
- ~200ml vode

Pošto na hrono nema slatko za doručak, mi ćemo onda to što je drugima slatno spremiti nama slano. Naravno isto je fino i ukusno na svoj slani način.

Ja sam upotrebila meku speltu jer sam htela da ima finu svetlu boju. Jaja su bila baš žuta, tako d aje sve po mom ukusu.

Pomešajte sve sastojke mikserom kao što to radite kada pravite klasične palačinke. Pošto ova smesa treba da bude gušća od onih klasičnih palačinki, vodite računa koliko će tačno vode trebati.



Kada sve fino sjedinite, ostavite smesu da odstoji bar 1/2h kako bi brašno upilo tečnost. Najbolje je da pečete u nekom amnjem tiganju jer su i one male. Sebi sam kupila mali tiganj baš za ovakve poslove kada nam veliki tiganji nisu baš od najbolje koristi.

Pecite na slabijoj temperaturi kako bi se fino ispeklo sa obe strane. 


Нема коментара:

Постави коментар