1. 11. 2017.

ŠARENI MAFIN ZA VEČERU



Ovo je fina, lagana, mirisna večera i zadovoljava potrebe jednog laganog obroka. Nije ništa više uz ovo bilo jer nije imalo ni potrebe. Naravno ako neko bude gladan za večeru, može povećati broj mafina. Uglavnom za večeru nisam nikad gladna i dalje je odrađujem reda radi jer je to obavezno. Mada, nekad me neko jelo baš privuće i valjda mi se tada i apetit otvori, kao večeras.

- 3 belanca
- španaća
- crvena paprika
- narandžaste paprike
- žuta paprika
- so, biber
- ulje


Večera je dobila veseo izgled u tanjiru jer su sada u igri sve boje povrća. Danas je vesele boje dala crvena i žuta paprika. Nije samo boje dala, već i miris i ukus. Fina i ukusna večera, baš je prijala.

Večera za jednu osobu. Silikonski kalup za mafine je prečnika 6,5cm a dubine 2.5cm . Španać je bio srednjih listova, tako da sam ih iseckala 10 i na podmazane kalupe poređala ravnomerno na dno i pritisla prstima. Paprike sam iseckala na sitnije i poreređala preko španaća. Svako belance sam posolila i malo viljuškom razmutila da bi lakše prošlo između povrća, ponaročito španaća. Odozgo sam posula bibera.


Rernu sam uključila da se greje na 200C, dok sam ja spremala mafine. Kada se rerna zagrejala, stavila sam silikonski kalup u manju tepsiju i sve zajedno ubacila u rernu na rešetke. Smanjila temperaturu na 180C i pratila tok pečenja. Iz iskustva znam, kada belanca pobele i dobiju finu zlatnu boju, tada su sigurno skroz pečena. Ostavim još koji minut da se peku i izvadim ih rerne. Mafine odmah vadim sa špatulom napolje iz kalupa jer bi se opustilo povrće ako bih ostavila da tako stoje u toj toploti.



Нема коментара:

Постави коментар