25. 10. 2017.

PEČURKE SA RIŽOM I POVRĆEM



Kad želite da se odmorite od mesa, onda vam je ovaj ručak odličan i interesantan ako volite pečurke. Odlučila sam se za kombinaciju sa crnom rižom jer je mnogo voli, ali vi možete da odaberete integralnu, basmati, braon, crvenu...

- 10 srednjih pečuraka 
- 100 ml skuvane crne riže
- 1/2 srednje šargarepe
- 1 manji luk
- 1/2 zelene paprike
- 1/2 žute paprike
- so, biber
- ulje
- začini


Pečurkama sam prvo sklonila stabljiku i očistila ih od crnih resica. kada su pečurke ubrane na vreme onda tih crnih resica nema. Ja ih ne volim i zato ih uvek ostružem sa kašičicom. Poređala sam ih na tepsiju, posolila, pobiberila i našpricala sa maslinovim uljem. Stavila ih u zagrejanu rernu na 200C. Kada je voda koju su pustile isparila, tada su bile pečene. Vremenski su se pekle ~20 minuta.


Crna riža uvek ima na pakovanju uputstvo za kuvanje, tako da se pridržavajte uputstva. Kao što vidite na fotografiji, svo povrće sam iseckala i usula u činiju. Dodala so, biber, bosiljak, malo ulja tek toliko da ne bude suvo. Sve zajedno promešati i kašičicom puniti udubljenja pečuraka. Nadeva je bilo više nego što je bilo potrebno, ali kao prilog u tanjiru je dobro došlo.


Što se tiče salate uz ove predivne pečurke, može i ne mora. U nadevu ima dosta svežđeg povrća, pa je na vama da li će vam trebati i salata kao dodatak. Ovako samo za sebe je bilo predivno i dosta je držalo sitost do užine.


Нема коментара:

Постави коментар