25. 10. 2017.

JAGNJETINA IZ RERNE



Ovo je najjednostavniji način pečenja i nikad ne može da ne uspe. Nema neki specijalan recept ili neki tajni sastojak. Ovo što sam danas pekla je pola plećke 3,5kg. Meso sam posolila, posula biberom i stavila malo začina. Ostavila par sati da odstoji. Da sam imala vremena ostavila bih da prenoći.U tepsiju usula 200ml ulja i poređala meso. Dodala sam 200ml vode i dobro pokrila sa aluminijumskom folijom da nema nigde vazduha. Ja nemam tepsiju sa poklocem, a one su u ovom slučaju savršene. 

 Rernu sam zagrejala na najjače. Ubacila sam tepsiju u rernu podignuto na žicu, da ne stoji dole u rerni. Tako na najjače se peklo sat vremena, pa sam smanjila na 200C. Peklo se još dva sata, sve ukupno tri sata. Izvadila iz rerne, sklonila foliju i vratila u rernu. Stavila na podeok za gril ili ako ga nemate, onda stavite samo  da rade gornji grejači na najjače. Kada dobije odozgo finu pečenu boju, vadite iz rerne i iz tepsije da ne stoji meso u toj masnoći.

Eto tako to ja radim oduvek i ko god je jeo, svi uvek kažu da se lepi za prste, a to znači da je savršeno ispečeno.

Uz ovakav ručak je dovoljna još samo vaša omiljena salata.




Нема коментара:

Постави коментар