25. 6. 2016.

SLADOLED ZA UŽINU



Samo za one koji su bili vredni i izašli iz restrikcije. 

Najbolji sladoled se napravi od najzrelijeg voća. Tada ima sve u njemu i ništa ne treba da dodajete da bi mu poboljšali ukus. Jedino šta vam treba za ovu divnu užinu je blender. Voće koje je već zrelo, operite, očistite i odlažite u zamrzivaču. Najbolje je da ga tako naseckanog raširite na tepsiju i stavite da se zamrzne. Tako ćete lakše moći da ga odmah iz zamrzivača stavite u blender i za čas spremite sladoled


Voće koristite koje imate. Ja uglavnom pravim sa više vrsta voća, a volim i da dodam malo spiruline (zato je ovaj zelen). Za brz i savršen sladoled potrebni su vam smrznuto voće i neko mleko (bademovo ili ako volite kokosovo ili neko drugo koje vi sami spremate).


Voće u blenderu izblendati sa postepenim dodatkom mleka dok ne dobijete gustinu sladoleda i to je to. Možete se odmah zasladiti a ostatak odložiti u zamrzivaču. Ako odlažete u zamrzivaču, moj savet je da ga razlijete u silikonskoj tepsiji ali da ne bude veće debljine od 2cm. Kada se skroz zamrzne bude jako tvrdo. Sutradan sam izlomila smrznut sladoled i ponovo ga na kratno izblendala uz dodatak kokosovog mleka i dobila ponovo teksturu svežeg sladoleda. Odozgo sam posula sa mojim omiljenim semenkama od konoplje, a vi možete posuti ako želite sa čime god volite.




Ako imate modlice za sladolede, onda možete sveže ne zamrznuto voće izblendati bez dodatka nekog mleka i sipati u modlice. Mnogo je lepo i dekorativno. Ja sam se malo i igrala pa sam više vrsta blendanog voća dodavala postepeno kako se koji sloj zamrzne... 





Нема коментара:

Постави коментар