1. 12. 2015.

PROTEINSKI HLEB


Imala sam sira u friđideru i morala sam da smislim šta sa njim da uradim jer mu je bilo pod hitno vreme da se utroši. Eto tako je nastao današnji hleb. Mnogi su mi tražili da postavljam recepte u grame, ne samo na kašike. Sada znam da će se neki buniti jer nemaju vagu. Neka ovaj recept onda ovako ostane, a ubuduće ću da ih postavljam u grame i na kašike.


Za današnji hleb sam upotrebila sledeće

- 230gr mladog sira
- 155gr belanca iz tetrapaka
- 50gr maslinovog ulja
- 90gr ovsenih mekinja
- 20gr proteina
- 40gr glutena
- 80gr gustina
- 25gr pecivo praška
- 1-2 kašičice soli
- vode po potrebi

Odmah da napomenem da sam zaboravila da ubacim mleveni lan, a vi obavezno stavite 2 kašike jer daje hlebu poseban ukus. Sve sastojke sam dobro izmešala a vode sam dodavala tek toliko da zamutim gustu masu koja tesko pada sa kašike. Sipati u odgvorajuću modlu i peći u zagrejanoj rerni na 200C. Nisam sigurna za tačno vreme pečenja ali sigurno treba 1/2h, mođda i više. svakako proverite sa čačkalicom kada bude delovalo da je pečeno.

Ovu količinu hleba imam da jedem 3 dana ma PP dane



Нема коментара:

Постави коментар