2. 12. 2015.

PALAČINKE SA LANOM malo drugacije


Sastav je vemo sličan sa prvom verzijom palačinki sa lanom, ai je ipak drugačiji ukus i mnogo sam ih lakše pekla. 

- 300ml belanca (iz tetrapaka)
- 2 pune kašike ovsenih mekinja
- 2 pune kašike mlevenog lana
- 2 pune kašike gustina
- so
- mleko po potrebi

Sve sam zajedno mikserom umutila, a mleka sam dodala da bude bistrije nego što spremam palačinke. Ostavila sam u frizideru da odstoji 1/2h. Posle toga je bila dobra gustina jer su samlevene mekinje nabubrile i pokupile dosta vode. Pekla sam ih u teflon tiganju prečnika 26cm ali sam svaki put sa uljem malo našpricala tiganj. Pekla sam na broj 7 od 1-10. Dobila sam 13 palacinki.Malo su suvlje nego one sto pecem samo sa mekinjama i gustinom.Mleveni lan je dao ukus kao da ima mlevenog badema, bar meni je tako delovalo. 

Ponovo sam pravila pitu sa mlevenim mesom i bas su mi se dopale korice, bile su postojanije od onih koje sam pekal sa celim jajima. Za meso sam upotrebila: 

- 850gr krtog mesa
- 2 glavice ljubičastog luka
- so, biber
- 1/2 kapičice origana
- 1 kašičica seckanog suvog vlašca

Sve sam fino izdinstala. Kada se meso prohladilo filovala sam palačinke i redjala. Prelila sam sa smešom koju sam izmutila mikserom. Za preliv sam upotrebila:

- 200gr mladog sira (sama pravim) 
- 150ml belanca iz tetrapaka
- 150ml mleka 2%mm
- malo soli







Нема коментара:

Постави коментар