24. 7. 2015.

PAKETICI kao posluzenje


Ove listice nikada ne koristimo, sem ako je neko okupljanje, pa da bude predjelo jer su prakticni i uredni. Jutros sam se odlucila za kombinaciju toga sto sam nasla u frizideru. Ovo testo uglavnom kupujem sveze u prodavnici, jer je jako jeftino i ne isplati mi se da trosim dragoceno vreme stajanja na moju bolesnu nogu. Znam da u ovo testo nema nista od aditiva, jer se kupuje sveze i treba ga potrositi sto pre, ili cuvati u zamrzivacu.


Meni je za 6 paketica trebalo

- 12 listica testa*
- 12 delova asparagusa
- 1 veci sampinjon
- 2 jaja
- 1 puna kasika mladog sira
- 6 ravnih kasicica mladog kuvanog kukuruza (preskočiti u restrikciji)
- so, biber
- 1 kasicica kurkume
- seckano zelen lisce
- malo ulja za modlice


Sa ovim listicima kao korpicama, moze da se sprema bezbroj recepata jer je testo postojano i zaista bude kao korpice koje su isto ukusne za pojesti.

Opet moram da napomenem da kukuruz nije bas po HI ali eto bas ponekad kada ga se uzelite van restrikcije, mozete ga i tu tutnutu. Malo stane, a daje dobar ukus.


Sampinjon iseckati na sitne kockice jer mi je on posluzio kao podloga dole, a i posula sam ga na kraju. To lepo vidite na fotografijama. Asparagus sam stavila samo po dva veca parceta, jer me je bilo strah da ce puno mesta zauzeti. Jaja sam ulupala u ciniju, posolila ih, pobiberila i dodala kukrkumu. Svaki listic sam namazala cetkicom i stavila po dva u mafin modlu, koju sam prethodno poprskala sa uljem, ali ni ne mora da se namaze, neka bude po vasem izboru. Vidi se da sam ih redjala dijagonalno da bi imalo 8 kraka i delovalo kao suncokret.


Kada sam poredjala po dva listica namazana jajima pola kockica od sampinjona sam rasporedila po dnu testa. Preko sam stavila po dva stapica asparagusa i preko toga po jednu kasicicu kuvanog mladog kukuruza. To sve lepo vidite na fotografijama. Razmucenog jaja je ostalo skoro sve, jer za mazanje listica je trebalo jako malo. U ta jaja sam dodala punu kasiku mladog sira i izmutila viljuskom. Ostavila sam da se sir vidi u jajima. Imala sam smese za svaku korpicu po dve kasike da uspem. Odozgo sam rasporedila kockice od sampinjona sto su mi preostale za posipanje. Jos sam posula gore naseckanog zeleni lisca.


Rernu sam zagrejala na 190C i peklo se 15 minuta. Ustvari pekla sam dok nisam videla da su se jaja ispekla. Ne znam da li ce ova temperatura biti jaka za vase rerne , ali vi podesite da vam ne bi krajevi od listica testa izgoreli za to vrme do se jaja ne ispeku. Zaboravila sam da kazem da je moj asparagus bio prethodno obaren.

Zaista jedno divno jelo. Da podvucem sa crvenim, da bude jasno, ko je na restrikciji neka ne koristi kuvani kukuruz i za zamenu moze da nasecka zute paprike na kockice.

Moja gosca i ja smo pojele po 3 paketica sa salatom.

*Testo za listice se sprema isto kao testo za burek.



Нема коментара:

Постави коментар