24. 7. 2015.

FILOVANA PAPRIKA klasicna


Ima jos uvek onih koji traze klasicnu filovanu papriku, onu na koju su navikli ceo zivot. E, pa u to ime, evo danas stara dobra filovana paprika. Naravno ovde je glavni sastojak riza, a ne meso. Salim se, polemika je bila, da nije za njih filovana paprika ako nema rize. Evo rize, ima rize danas!!!

- 600gr mlevenog mesa
- 7 vecih paprika (tako je kod mene bilo)
- 150ml rize (pirindza)
- 1 veca glavica crnog luka
- 2 jaja
- so, biber
- zacini
- seckano zelen lisce
- 2 litra kuvanog paradajza
- 2 lovorova lista


Odmah da kazem da ne mora da bude toliko paradajza ali ja volim da ih kuvam samo u paradajzu i sve vreme se kuvaju samo u tome, a do kraja kuvanja paradajz dosta ispari, a dosta i paprika upije, tako da meni to nije mnogo. 

Takodje ne mora ni da bude kuvan paradajz, vec mozete svez paradajz da poparite vreom vodom, oljustite ljusku, isecete na kockice, izgnjecite ga i prelijete papriku. I tako je mnogo ukusno.

Crni luk sam iseckala na sitne kockice i pomesala sa mesom, jajima, opranom rizom, so, biber, beli luk u prahu i seckano zelen lisce. paprike sam oprala izdubila i punila smesom. Stao mi je u 7 vecih paprika jer sam takve imala. Poredjala u serpu, prelila paradajzom, stavila lovorovo lisce. Odozgo sam stavila jos malo bibera, belog luka u prahu i seckano lisce zeleni. 

Od momenta kada je provrilo, na slaboj temperaturi je vrilo jos 1h i 30 minuta. I to je to. Najjednostaviji nacin i za mene najbrzi, jer moze da se krcka na terasi na resou, da ne greje stan.

Neki drugi dan, recept na neki drugi nacin, ali sa rizom (pirindzom). Namerno napisem u zagradi pirinadz jer mi nikad ne kazemo riza. Ovako spremljena paprika je sutradan jos bolja, ako preostane. 


Нема коментара:

Постави коментар