24. 6. 2015.

VOCNA SALATA ll



Nemam naviku da fotografisem hranu koja bi mogla biti uzina. Ne znam zasto. Evo i sada sam se setila da imam u frizideru naseckanog voca, spremljenog da momci ponesu sa sobom. I tek onda mi je doslo na ideju da bi mogla napraviti koju fotografiju i pomoci oko ideje.


- 1 zmajevo voce  
- 1 velika crvena sljiva
- 1 jabuka
- manji grozd
- malo soka od limuna
- ako neko voli moze i agava sirup

Eto nema neke pameti. Sve iseckati na kockice, preliti sokom od pola limuna i to je to. Ova kolicina je dovoljna za moja dva momka. Posto zmajevo voce nema neku narocitu slast ni kiselost, ja sam njima odozgo prelila sa agava sirupom. ovo je njima podeljeno u posude, ali sam ja sada samo za fotografisanje ubacila u koru od zmajevog voca


Нема коментара:

Постави коментар