25. 1. 2015.

KEKSICI 3:2:1


Sasvim jednostavan i lak recept. Bas kao sto je i dobio naziv "3:2:1".
- 150gr mekog brasna (ovseno brasno)
- 100gr putera (moj domaci)
- 50gr secera ( fruktoza ili stevia)

Ostavila sam da se vidi kako glasi u originalu, jer je zaista super keksic i mozda neko pozeli da ga spremi onako kako jeste. 


Fruktozu i puter umutiti, pa polako dodavati brasno. treba da se dobije meko, skoro lepljivo testo. Ja sam pravila kuglice velicine oraha i odmah redjala na papir na tepsiju. Dobila sam 11 kuglica. Svaku kuglicu sam pritisla sa pecatom, koji svaki put prvo spustim na brasno, da se ne bi zalepili testo i pecat.

Pekla sam u zagrejanoj rerni na 180C/10' U receptu pise da keksi ne treba da dobiju boju jer ako se duze peku, onda ce biti jako tvrdi kada se ohlade. Znaci, 10' je sasvim dovoljno, to se tako pokazalo i kod mene.


Bila sam radoznala, pa sam veceras ispekla jos jednu turu keksica, ali sam ovaj put stavila steviu. Koristim steviu onu jako gustu u kapljicama, i trebalo mi je za ovu kolicinu 5 kapljica (50gr secera/5kapljica stevie). Dodala sam i aromu vanile. Nije bilo neke velike razlike, osim sto se osecalo da je sa steviom. odlicne su obe varijante, a originalnu nismo jos probali, nju cu praviti kada budem imala goste koji ne vole da se hrane zdravim rezimom.



Ne mogu da ne spomenem najveceg "krivca" zasto sam pravila ove kekse bas sa pecatima. "Krivac" je draga Aleksandra koja zivi u Sloveniji, i koja je zelela da me obraduje sa poklonom koji zna da meni mnogo znaci. 

Kada se svi nadjemo na razlicite strane sveta, svi daleko od svojih domova, internet nas sve lepo spaja i nema te daljine koju mi ne mozemo prebroditi. Tako smo se Aleksandra i ja upoznale. Obe smo clanovi jedne stranice o hrani i tako je pocelo nase druzenje, razmenjivanjem utisaka i iskustva kada su kolaci u pitanju. Sada posle vremena koje prolazi, mogu da kazem da sam u Aleksandri nasla divnog prijatelja i veoma sam srecna zbog toga.




Нема коментара:

Постави коментар