26. 1. 2015.

DUKAN KOLAC



Jedan brzinski kolacic iz mikrotalasne (mikrovalne). Ima ih mnogo, znam, ali koliko sam mogla da primetim svi ih pravimo u malo izmenjenom obliku, sa nekim dodacima. Ja sam pre ovog kolacica bacila dva jer sam ih radila po receptu i stvarno mi nije jasno ako moze neko da stavi 14gr kakao na jedno jaje, to je toliko gotko da sam se ja najezila.

Moj kolacic se radi po ovom receptu

- 1 jaje
- 1 kasika neslanog mladog sira
- 1 kasikica brasna od ovsenih mekinja
- 1/6 kasikice praska za pecivo
- 5 kapi gustih kapi stevie
- na vrh noza kakao
- na vrh noza cimet

Sve dobro umutiti zajedno i staviti u mikrotalasnu na 2 minuta na najjace.


Eto to je moj neki pocetak osnove za kolacice. Sutra ce to biti u dopunjenom izdanju, a bice za moju II fazu


Нема коментара:

Постави коментар