8. 12. 2014.

HLEB ZA 15 MINUTA I 9 ZITARICA




Pravila sam i pre ovaj hleb sto bude gotov za 15 minuta, ali sa 9 vrsta zitarica jos nisam do danas. Posto ja u kuci imam ceo arsenal brasna i raznih zrnevlja, odlucila sam da se na brzaka poigram sa njima i ispecem hleb koji ce biti gotov za maximum 15 minuta. Neke zitarice su se pokazele savrsene, a neke bas i nisam morala da ubacujem. Ali, sve u svemu dobila sam jedan divan hleb i dokazala samoj sebi, a sada i vama, da ovaj petnaestominutni hleb mozemo da spremamo od svih mogucih zitarica, uspece garant i moze da se za dorucak postavi na sto divan topao hleb sa hrskavom koricom.


Znaci, apsolutno je nebitno koje sam zitarice upotrebila. Ne bi znala ni da ponovim koje su u pitanju jer neke su fino samlevene, neke grubo, neke samo izmrvljene. Ukupno sam upotrebila

- 500gr brasna (od 9 vrsta zitarica)
- 50ml maslinovog ulja sa aromom bosiljka
- kasikicu soli himalajske
- voda
- 1 prasak za pecivo

Rernu sam ukljucila na 250C da se greje dok ne sjedinim testo, jer rerna treba da bude zagrejana onog momenta kad je testo formirano u veknicu. Znaci, brasna su nebitna, moze da se stavi i samo jedna vrsta. Pripremila sam tepsiju i na nju sam stavila papir. Usula sam 300ml vode i brzo sam mesala rukom da dobijem cvrscu masu kako bi mogla mokrim rukama da oblikujem veknu. U mom slucaju nisam dodavala vise vode, bilo je sasvim dovoljno. par puta sam pokvasila ruke da bi brzo oformila veknicu i dobro je sa vodom utapkala kao da se igram sa glinom. Prenela na tepsiju i nozem izvukla nekoliko linija da ne bi pukao mnogo vise prilikom pecenja.

Za 15 minuta hleb je bio gotov. 




I evo ovako izgleda tostiran. Tostirala sam ga samo iz radoznalosti da vidim kako ce izgledati. Prezadovoljna sam. Cak sam napravila i komleptan sendvic. Namazala sam ga sa humus avokado i odozgo stavila govedju pecenicu.




Нема коментара:

Постави коментар