7. 12. 2014.

BOK CHOY U MAFINU


Pretpraznicno raspolozenje je vec uveliko pocelo i oseca se na sve strane, pa tako i na mom podijumu za fotografisanje. Kod mene u porodici su se uvek podjednako slavili svi praznici jer sam dete mesovitog braka. Tako sam prenela i na svoju decu, a sada i zivimo u zemlji gde se slavi samo jedan Bozic, a onaj drugi mi slavimo za svoju dusu.


Bok choy je toliko bio malen da smo morali da ga uzmemo. Zao mi je sada sto ga nisam uslikala pre spremanja, ali kasno sam se setila. Mogu vam reci da je toliko bio maln da sam trebala da stavim 5 da bi dobila jedan mafini. Pisacu sastav za 6 mafina, jer sam toliko dobila. Namenjen je za veceru pa nisam htela da preterujem u zacinima i dodatnim sastojcima.


- 30 malih bok choy (moze i blitva)
- 1 manja glavica shallot luka (moze i obican crveni)
- 300ml belanca
- so, bicer
- 5ml ulja

Bok choy ocistiti ako ima losih listova, odseci koren i oprati u hladnu vodu. Shallot ocistiti i iseckati na sitne kockice. Staviti da se uprzi na malo ulja. Neka se uprzi samo toliko da zamirisi. Bok choy ubaciti u slanu kljucalu vodu i kroz 3 minuta procediti i ostaviti u cetku da se sto vise ocedi. Koristila sam silikonski kalup za mafine koji je malo vecih dimenzija. U svaki kalup sam ubacila po 5 ocedjenih bok choy a preko njih sam rasporedila uprzen suarlot. U belanca sam malo ubacila soli i bibera i promesala par puta sa penaricom. Preko svakog povrca sam prelila sa 50ml belanca i posula odozgo preko svakog malo aleve paprike da proemni boju. U zagrejanu rernu na 210C sam stavila da se peku 30 minuta. Ovo je poprilicno velika kolicina i bez problema cetiri hronera mogu da fino veceraju.



Bok choy 


Нема коментара:

Постави коментар