17. 10. 2014.

TIRAMISU HRONO



Ova torta je omiljeni kolac moga sina, ali je ovog puta bila i za moju dusu, ali i iz ciste radoznalosti da vidim kakav je tiramisu kada je sa steviom. Mogu vam samo reci da niko nije prokomentarisao da je neobicnog ukusa i svi su je hvalili, a meni je bila savrsena i prezadovoljna sam sto imam jos jednu hrono poslasticu na meniju.


Recept za piškota koru će te pročitati OVDE   


Recept za domaći mascarpone sir će te pročitati OVDE   


Sad jos samo da kazem da sam skuvala jaku tursku kafu 1/2 litre jer nisam znala koliko ce mi tacno trebati za dve kore. Kada se kafa ohladila polako sam je procedila i usula u flasu za fajtanje. Dodala sam malo arome od konjaka. 


- 600gr mascarpone sira
- 1/2 litre slatke pavlake
- na vrh noza soli (bukvalno koje zrno)
- kasikicu soka od limuna
- 10 kapi stevie (meni je to bila zamena za 200gr secera)

Slatku pavlaku sam umutila u slag i u nju dodala so, steviu i sok od limuna. zatim sam polako dodavala mascarpone i mesala sa spatulom da sve lepo sjedinim. 

Sada moze da se zavrsava filovanje. Prvu koru sam pospricala kafom prvo sa jedne strane, zatim sam je okrenula naopako i isto tako pospricala i sa druge strane. nanela pola fila i rasporedila. Zatim sam drugu pospricala sa kafom na jednu stranu, pa je prenela odozgo na fil i pospricala i drugu stranu sa kafom. Preko nje sam izrucila sav preostali fil, lepo rasporedila i posula sa prahom od crne cokolade. Ostavila sam je u frizideru i tek u vece se omladina zasladila.


Jedino sta sam ja zakljucila, trebala sam jos vise natopiti sa kafom piskote. Mislila sam da je dovoljno, a i bilo me je strah da ne preteram, da se sva od velike natopljenosti ne raspadne. Sada znam da slobodno mogu jednu koru od 2 jajeta da pospem sa 150ml kafe.






Нема коментара:

Постави коментар