10. 10. 2014.

SPANAC PITA



Zelela sam da se oprobam sa chia semenkama i u ovoj varijanti. Raduje me da sam uspela. Bio mi je problem da ne bi mesala dve vrste mlecnog, a bilo bi bas da moram da poemsam. Ako upotrebim kiselo mleko u testo, ostaje mi sitni sir za filovanje. odlucil;a sam se da pomesam chia semenke u potrebnu kolicinu kiselog melka za fil, da sacekam i vidim da li cu dobiti odgovarajucu gustinu za filovanje. Uspelo je, kiselo mleko se pretvorilo zahvaljujuci chia semenkama u sir.


Za pravljenje finog mekog testa upotrebila sam recept koji koristim za kifle:

- 50ml belanca
- 150ml kiselog mleka
- 30ml ulja
- 12gr p.z.p.
- so
- 50gr speltinog brasna
- ostatak zamesiti sa fifa brasnom (može i neko drugo)

Mislim da se uz pomoc fotografila moze zakljuciti na koji nacin sam pravila testo i kako sam ga redjala u silikonski kalup.

Za fil sam koristila:

- solju seckanog spanaca
- 100ml kiselo mleko
- 30gr chia semenki
- 100gr seckanog domaćeg kulena

Semenke chie sam izmesala sa kiselim melkom i ostavila ih da se mleko zgusne. Kada su semenke nabubrile sjedinila sam sa svim ostalim sastojcima i punila po jednu kasikicu u svako udubljenje od testa u kalupu za mafine. Odozgo sam pravila poklopac od istog testa i u sredini sam vadila otvor u obliku srca. Sve sam posle namazala sa belancem i posupala sa susamom.

Stavila sam u zagrejanu rernu na 210C da se pece. Kada je testo dovoljno naraslo i dobilo lepu boju izvadila sam ga iz rerne i pazljivo izvadila iz kalupa. Poredjala sam ih na zicu da se ohlade ravnomerno sa svih strana.

Pekla sam ih uvece, a to je bio dorucak za sutra, tako da su stigle da se ohlade i da se fil lepo stegne. Kao sto vidite na fotografiji jako lepo izgleda i zaista je jako lepog ukusa.






Нема коментара:

Постави коментар