1. 10. 2014.

SLJUNAK PLOCICE




Privlacne na oko i specificnog ukusa, bez brasna...

Ovih dana me privlače recepti bez brašna. Doručak možda može i da dojadi ako mašta ne učini svoje. Meni to nije problem, jer ja ni sama ne znam kada će doći dan da ću reći da nemam više ideje. Ove pločice što sam danas eksperimentisala, zamislila sam da se eto malo poslije doručka, gricne i ovo za promjenu. Pošto u sebi sadrži dosta sjemenki i koštunjavih plodova, ne bi baš bilo preporučljivo da se pojede sve u jednom doručku. Zato je najbolje uzeti koju pločicu ili štapić (zavisi kako će ko sjeći), poslije doručka, da malo "častite" nepca.
- 2 jaja
- 40gr sjemenki od suncokreta (pržene)
- 40gr golice
- 40gr badema
- 40gr lješnika
- 40gr lan samljeven
- 40ml ulje od koštice grožđa
- so


Suncokret sam upotrijebila pržen, golicu sam imala sitno sjeme ali sam 20 grama istuckala na krupnije. Bademe i lješnike sam istuckala na krupnije. 
Jaja sam ulupala mikserom u njih dodala ulje i vrlo malo soli. Kada sam sve to fino ulupala dodala sam sve sjemenke i varjačom izmjšsala da dobijem kompaktnu masu.

Moja malena tepsija je domenzija 18x18cm, ubacila sam u nju papir kao podlogu i preko izručila dobijenu masu. Izravnala sam i nekoliko  puta lupila tepsiju o radnu površinu da se sve ravnomjerno rasporedi i da izađu mjehuri. Ovo pravilo sam naučila kod makarona i vrlo je korisno za ovakve vazdušaste mase. Ubacila sam u zagrijanu rernu na 180C i pekla sam 30 minuta. Vi pogledajte koliko bi to vremenski bilo u vašoj rerni, jer sve rerne peku različito.


Na zajedničkoj fotografiji možete da ocijenite kakve je gustine tijesto, jer ne bi bilo dobro da bude baš gusto, zbog toga jer bi testo bilo jako suvo i tvrdo. Ja sam se odlučila da tijesto isjecem kao štapiće jer mi je tepsija dovoljno malena pa je bilo izvodljivo takvo sječenje. Prvo sam okolo obrezala krajeve, pa onda štapice sekla. Ko voli kim može slobodno da ga ubaci i onda će tijesto poprimiti sasvim jednu drugu notu ukusa i mirisa.


Drago mi je, da je zaista ukusno, jer i ima sve komponente koje i treba da daju ukusnu griickalicu.


p.s.razmišljala sam da li da probam da ubacim i p.z.p. ali sam odustala jer to bi onda prešlo u meko i rastresito tijesto, a ja sam zamislila da to bude kao neka grickalica.




Privlacne na oko i specificnog ukusa, bez brasna...

Нема коментара:

Постави коментар