13. 9. 2014.

SARGAREPA MAFIN





100ml belanca (3 belanca)
- 75gr kamut griza
- 50gr integralnog brasna
- 60gr putera
- 1 kasika kiselog mleka
- solja velika sargarepe
- vrlo malo so
- 1 p.z.p. (prasak za pecivo)
- 1/2dl voda

Prvo sam u blender stavila beba sargarepicu, belanca, puter, kiselo mleko, vode.  
Sve sam to izmiksala i pretrvorilo se u kasu. izrucila sam u posudu za mucenje i dodala griz, brasno, so, p.z.p. Ukljucila sam mikser i pratila gustinu smese. ja sam morala da dolijem jos malo vode da dobijem ne preterano gustu masu koja teze spada sa kasike. Napunila sam 6 modlica za mafini i pekla na 200C/30'.





Kaka se ispeklo, ostavila sam da se ohlade i zatim sam im pazljivo odsekla poklopac i sa 
modlicom malom izvadila oblike kao dekoraciju. Donji deo mafina sam debelo namzala sa ROGACOLADOM, poklopila sa poklopcem i vrecicom za filovanje sam napunila i supljinu na poklopcu.




Uputstvo za ROGACOLADU

-100gr putera
-6 supenih kasika rogac brasna
-voda flasirana ili prokuvana
Na sobnoj temperaturi puter, pomesati sa rogacem i polako dodavati vodu. Treba da se 

dobije kompaktna masa koja potpuno lici na otopljenu cokoladu.

p.s.cuvati ih u vakuumskoj kutiji u frizideru. Ostace danima tako meke i sveze




Нема коментара:

Постави коментар