18. 9. 2014.

RAZANI BESKVASNI HLEB



Ovo je bila neka moja promasena tema ili se meni nije narocito sve ovo dopalo. Ipak privescu kraju ovu pricu o mom beskvasnom hlebu. On izgleda stvarno lepo za videti, nije ni ukus los, ali meni smeta sto je tvrd.


Nista nisam specijalno uradila. Usula sam tamno razano brasno u ciniju i semenke suncokreta i sa mlakom vodom zamesila ne preterano gusto testo. Pokrila ga krpom i ostavila na sobnoj temperaturi. Na svakih par sati kad se setim ja ga sa varjacom premesim. Tako je to meni stajalo sve do sutradan na sobnoj temperaturi. U jutro kada sam ustala vec je pomalo mirisalo na kvasac. Pustila sam da stoji jos uvek ali sam ga cesce obilazila i varjacom svaki put promesala. Kada sam zakljucila da je najintenzivniji miris kvasca, odlucila sam da stavim da se pece. 

Pre nego cu usuti u tepsiju za pecenje, usula sam so i dobro promesala. Namazala sam modlu za hleb sa uljem i posula je sa semenkama suncokreta sa svih strana, Izrucila testo, posula i odozgo semenke. Stavila sam da se pece na 210C jer je bilo u silikonsku modlu. Ne znam bas tacno da kazem koliko se to vremenski peklo, ali bilo je prilicno dugo, mozda cak i sat vremena. Nekoliko puta sam isprobavala sa drvenim stapicem za rostilj da li je sredina pecena. Kada se nije lepilo za stapic izvadila sam. Ostavila sam ga da se hladi i tek posle par sati sam ga isekla.


Nije bas mnogo narastao ali nije ni ostao ziv unutra. Prilicno je tvrd i suv. Mozda bi bilo drugacije da sam malo vise vode upotrebila. On je skroz jestiv i meni licno smeta samo sto je tvrd. Cak se ni ne rasipa. Posto ja koristim do maksimuma priliku da iskoristim mlecno u dorucku, odlucila sam se da uvece isecem kriske na kockice i pomesam sa kiselim mlekom. 

Na tu ideju sam se odlucila jer tako volim da jedem ovsene mekinje sa kiselim mlekom. Pomesam danas za sutra.

Ujutro je hleb "popio" kiselo mleko pa sam jos dodala i promesala, posula sa semenkama suncoktera i istuckanim semenkama bundeve (golice). Bio je to divan dorucak. Ostale kriske sam spremila u zamrzivac i sebi sam priustila ovaj divan dorucak jos nekoliko puta. 

Verujem da uz ovaj dorucak ide savrseno i slaninica przena 




Нема коментара:

Постави коментар