5. 10. 2020.

ŠVARCVALD NA MOJ NAČIN

Za Marijanu i Marka 24. oktobar Srećan Rođendan


Kore:

- 10 jaja
- 10 kašika brašna
- 10 kašika šećera
- 150ml ulja
- 10gr pecivo prašak
- 4 kašike kakaa

Fil:

- 1.7 litar slatke pavlake
- 500gr čokolade
- 500gr oceđenih smrznutih višanja
- 6 punih kašika šećera u prahu

Od sastojaka za koru ispekla sam koru u pleh dimenzija 55x40cm. pekla sam na 355F prilično dugo, preko 30 minuta. Pekla sam sve dok gornja strana korice nije postala čvrsta.

Kada se kora ohladila izvadila sam je iz pleha, skinula papir, prerezala na pola da dobijem dve kore, i još na pola da dobijem 4 tanke kore.

700ml pavlake sam zaglejala, do pre nego proključa i u nju sam umešala 500gr čokolade i ostavila da se skroz ohladi u frižideru.

Kada se ohladilo, umutila sam pavlaku i čokoladu i poslebno litar pavlake sam umutila.



Samo prvu koru sam poprskala sa zaslađenim sirupom od višanja. Ostale nisam jer mi se učinilo da su kore jako tanke i meke. 

Išla sam redosledom kora+krem od pavlake i čokolade+višnje poređane i pritisnute blago u fil+slatka pavlaka+kora i tako skroz do gore gde će kora biti zadnja, a preko nje slatka pavlaka. Ostavila sam da se preko noći stegne u friđideru, a sutradan sam sve ukrasila sa ostatkom slatke pavlake.





Нема коментара:

Постави коментар