1. 3. 2018.

SMRZNUTO VOĆE I KAKAO


Jedno vreme sam zbog moje gošće kandide prestala da jedem voće. To je potrajalo dobrih 7 meseci preventive radi. Polako sam počela da se vraćam voću sa manje šećera. Ovaj današnji sladoled me je raspametio od ukusa i mirisa.

Preovladavaju maline, kupine i borovnice ali ima nešto malo i jagode. Sve ukupno je bilo 150gr smrznutog voća. Da bih mogla da ih lakše izmiksam ubacila sam 100ml kiselog mleka i kašičicu kakaa. 

Ukus je fenomenalan i ništa mu ne bih niti dodala, niti oduzela. 

Eto jednog divnog sladoleda za kompletnu užinu. Ako nije žurba, može to fino da se izmiksa i samo voće ali mora se nekoliko puta gasiti blender i skidati špatulom voće sa zidova posude. O tome sam već pisala u drugim receptima za sladoled od smrznutog voća.


Нема коментара:

Постави коментар