15. 3. 2018.

LAŽNA PITA


Zašto je lažna? Zato što su ovo trebale da budu lažne štrudle sa sirom i španaćem, ali nije išlo kako sam ja zamislila. Kore kupujem one naše u vakuum pakovanju iz naših krajeva. Ne znam šta je kod njih pošlo po zlu pa su kore bile skroz slepljenje sve i nikako nisu mogle da se odvoje. Mislim da su ih nedovoljno suve vakumirali i da su se zato sve slepile.

Uvek prvo pripremim fil, pa tek onda otvaram pakovanje kora. Iz tog razloga nisam znala da od lažne štrudle neće biti ništa.

Daj da spasem šta se spasiti može, pa sam dodala mineralne vode, oljuštila kore koliko god sam mogla i krenula u akciju.


- 4 jaja
- 500ml kiselog mleka
- 500ml mineralne vode- 110ml ulja
- 200ml razanog brasna (dark rye)
- 100ml ostro durum brasno 
- 400gr speltine kore
- 15gr pecivo prasak
- 300gr feta sira
- 250gr smrznutog španaća (može svežeg)- soli po potrebi


Ustvari ovo jeste pita gužvara ali pošto je trebalo da bude lažna štrudla, postalo je lažna pita.

Jaja, kiselo mleko, ulje, brašna, pecivo prašak, sve sam to dobro umutila sa mikserom. Zatim sam dodala izmrvljen sir, španać i vodu. Dobro promešala sa varjačom, jer sa mikserom bi se sir sav rastopio. Ubacila iskidane kore i dobro promešala da ne bude zalepljenih kora. Ako postane gusto može da se doda još vode.

Izručiti u tepsiju namazanu uljem. Rernu sam zagrejala na 220C, ali sam smanjila na 200C kada sam ubacila tepsiju. Peklo se 30minuta, a zatim sam smanjila na 180C i peklo s ejoš 15 minuta. Tako je moja rerna radila, a vi obratite pažnju kako to kod vas  peče.

Ova pita je vanrestriktivna zbog kombinacija dva mlečna i zbog mešanja mlečnog i jaja. Takođe je i složeno jelo, koje se jede ne češće od 2-3 puta mesečno.


Нема коментара:

Постави коментар