17. 1. 2018.

GALETE SA MIROĐIJOM


- 3 jajeta
- 60gr heljdino integralno brašno (može i neko drugo)
- 150gr speltino brašno (može i neko drugo)
- ~100ml vode 
- 70ml maslinovog ulja
- na vrh noža sode bikarbone
- kašičicu soli
- 1 puna kašičica mirođije seckane
- 1/2 kašičice belog luka u prahu



Zašto mirođija? Zato što jedan od mojih sinova ne voli nikako heljdu, naročito ovu tamniju integralnu sa raznim crnim ljuspicama. Sa mirođijom imam dovoljno argumenata da tvrdim da ima još manje heljde, nego što je zaista ima. 

Ipak je dobro što sam stavila mirođiju, jer zaista ima mnogo bolji ukus i miris u kombinaciji sa belim lukom i maslinovim uljem.

Sve sastojke osim vode sam stavila u činuju i promešala. Zatim sam polako dodavala vode i mutila mikserom do  gustine koja je dosta gušća od  smese za palačinke ili neka bude gustine kao za američke palačinke.



Kao i sve ostale moje galete, možete ih peći u aparatićima koje vi već imate. Ja ih zaista imam mnogo u raznim oblicima. Moja deca kažu da sam kolekcionar kućnih aparata. Možda i jesam ali oni meni mnogo pomažu i ne bi ih menjala sa neki savremeniji.

Od ove količine dobila sam to što vidite na fotografijama, plus još dve koje sam ja odmah pojela onako tople sa ajvarom i maslinama. Moji sinovi su uz sve to još dodali domaće kobasice koju su sami pravili u sred Toronta. Da, da, sve je moguće, jer svoje znanje i veštinu nosimo sa sobom na bilo kom kraju kontinenta da se zadesimo.

Volela bih da se i vama dopadne ona kombinacija jer je zaista preukusno, divno miriše i baš meko testo. Samo je bitno da se ne peče dugo. Par minuta i gotovo.

Нема коментара:

Постави коментар