22. 12. 2017.

TESTENINA SA 4 VRSTE PEČURAKA


- vrganji
- žuti vrganji
- bukovača
- šitake

Nisu toliko bitne vrste pečuraka u mom tanjiru, nego red je da napišem to što vidite na fotografijama. Nadam se da sam uspela dobro da ih prevedem. Imam na blogu još nekih recepata sa ovom kombinacijom, ali posle kuvanja bude sve tamne boje. Ukusno bude ali ta boja odbija. Ovog puta sam rešila da ih posle potapanja u mlakoj vodi, dobro isperem. Sada je bilo mnogo bolje kao što se može i videti iz priloženog.


- puna šaka suvih pečurki
- 50ml ulja
- 1 veći crni luk
- 3 čena belog luka
- 1 sveža paprika
- so, biber, začini
- 200gr testenine po izboru

Prvo pečurke potopiti u mlakoj vodi 10-15 minuta. Zatim ih treba dobro ispati hladnom vodom. Ispirala sam ih dok nije bila relativno bistra voda.

Crni luk iseckati na kockice i dinstati ga u ulju posoljenog. Dodati papriku koja je iseckana na sitno i beli luk sitno narendan na rende. Kada se sve fino prodinstalo dodati pečurke i začiniti ih po ukusu. Ja sam stavila so, biber, crni i beli luk u prahu, seckano lišće peršina, origana. Malo nalila vodom da se krčka nekih 20 minuta.

Zatim dodati još 300ml vode. Kad provri ubaciti testeninu. Sve zaviti od testenine da li će trebati da se doda još vode. Na snimku vidite koliko sam usula vode. Meni je to bilo skroz dovoljno i kada se testenina skuvala sve je fino upilo. Dok testenina  kuva proveravajte da li treba još doliti vode. Računajte na to da kada testenina bude skuvana saft treba da bude bistriji, jer dok ostoji petnaestak minuta testenina će upiti sav taj višak vode i biće skroz sočno kao što vidite u tanjiru na fotografijama. 


Ako se ipak kojim slučajem desi da na kraju testenina upije svu tečnost i to što ste skuvali baš ne liči na sočne špagete, vi dodajte prokuvanu vodu, još malo začinite i sve fino promešajte.


Uz svežu salatu divan ručak


Нема коментара:

Постави коментар