2. 12. 2017.

SLADOLED ZA MINUT



- 1 smrznuta banana
- 200ml smrznutih malina, kupina, borovnica
- mašina koja melje zamrznuto voće

Eto, setio s eneko d anam pomogne oko sladoleda,a da nema ništa drugo osim zrelog voća. Voće mora biti 100% zrelo, smrznuto i očišćeno od bilo kojih nedostataka. Ako su jabuke i još neka voća koja imaju deblju ljusku, njih je najbolje oljuštiti i iseći na manje kocke ili kriške tanje pre zamrzavaanja.


Pošto vam nije potrebno ništa drugo osim zamrznutog voća, sladoled imate gotov za  minut. Jedino što ja kada ga izvadim iz zamrzivača ostavim da odstoji nekih 20 minuta pa ga onda proteram kroz mašinu, lakše prolazi.

Ovu mašinu sam videla još dok sam letos bila u ex YU ali su jako skupe da bi se tamo naručele i poslale .

Kada sam se vratila kući onda sam pronašla da ima i pet puta jeftinije, pa sam naručila. 

Jedino morate biti jako pažljivi sa ovom mašinom, ništa na silu jer su zupčanici koji pokreću mlin napravljeni od plastike.


Нема коментара:

Постави коментар