13. 11. 2017.

SOČIVO SALATA KAO OBROK



Ako znamo koliko blagodeti nam pružaju sočiva ili kako ih još zovu leća, trebali bi ih češće uvrstiti u ishranu. Postoji u bojama crvene, žute, smeđe, zelene i crne ali su sve podjednako nutritivnbo bogate. Neću vam o tome pisati jer do informacija možete doći i sami, samo želim da napišem da je poželjno uvrstiti ih u ishranu ako još niste.

Sočivo je bogato proteinima, pa će vas ovakav jedan obrok salata držati dovoljno sitim do sledećeg obroka.

- 300gr skuvanih sočiva
- 2 paradajza
- 1 žuta paprika (može i neka druga boja)
- 1 kašika seckanog lišća celera (može i peršina)
- 1 manji crni luk
- so, biber
- maslinovo ulje po ukusu
- sok od limuna po ukusu


Sočiva sam kupila gotova skuvana, samo sam ih iscedila i isprala hladnom vodom. Paradajz, papriku i luk sam iseckala na kockice, lišće od celera iseckala na sitno. U činiju usula sve sastojke, a so, biber, maslinovo ulje i sok od limuna sam dodavala po svom ukusu. Fino sve promešala i ostavila 1/2h da odstoji kako bi se ukusi sjedinili. Mnogo je lep ukus, miriše na maslinovo ulje i limun, meni se mnogo dopalo. Pre hrono ishran je nama ovo bio prilog uz neko meso ali sada znam da je i ovako sasvim dovoljno za obrok bez mesa.


Нема коментара:

Постави коментар