11. 2. 2017.

MLADI HRONO SITNI SIR




Ovo je jedan od najjednostavnijih i najbržih način da dobijemo sir po hrono režimu koji se koristi u restrikciji samo za doručak. Ja ću vam objasniti tačno onako kako su mene naučile komčinice pre više od 40 godina, još dok sam bila dete bez majke. Jedino što sam tada koristila sirće umesto limuna. 

- 1 litar mleka
- sok od jednog limuna

Najbolje je da mleko bude sa manjim procentom masnoće,  jer kada kilogrami stoje, prvo se predloži da se smanji ili ukine mlečno. Tako da ja vama iz ličnog iskustva predlažem da sami pravite sir i to sa ne većim procentom od 2% mlečne masti. Ako kupujete domaće mleko, prvo ga skuvajte, pa ostavite do sutra da se ohladi. Prvo na sobnoj temperaturi, a zatim u frizideru i nemojte ga poklopiti da bi se uhvatio kajmak. Sutradan skinite polako kalmak i tada stavite mleko da se zagreje ali ne da proključa i dodajte jedan iscedjen limun. Isključite ringlu i mešajte mleko dok se surutka ne odvoji od sira. Zatim pažljivo precedite u cediljku u koju ste stavili nekoliko puta presavijenu gazu. Sir se za par sati ocedi od surutke, ali vi možete da ga ostavite  i u frizideru preko noći da se cedi, tada bude tvrdji. 

To je to, brzo lako i jednostavno. Zašto bi kupovali po pijacama i prodavnicama, kada sigurno i vi sami možete napraviti kod kuće i dobiti mnogo više za mnogo manje novca.

Нема коментара:

Постави коментар