17. 9. 2016.

PROTEINSKI DORUČAK



Sa namerom je gusto i na kašiku. Ovo će biti moj eksperimentalan period od nekih 2-3 nedelje. Pošto imam nekih problema koji samo meni lično smetaju, pa sam se odlučila da tragam i poredim simptome. Naišla sam na interesantan zaključak da je kod mene hormon leptin zatajio i sve ide suprotno od onoga što bih ja dodatno želela. 

Još uvek nisam spremna da objavim kako se moj organizam suočio sa sirovom ishranom ali kada bude bilo godinu dana (u januaru) tada ću sve fino napisati kako se to kod mene odvijalo. Do sada sam što se tiče zdravlja i više nego zadovoljna i mnoge stvari se rešavaju i rešile su se u moju korist. Međutim, nisam od onih osoba koja može da se pohvali da sam za mesec dana skinula 10kg ili za par meseci izgubila preko 20kg. Ne pišem o tome jer svi koji pišu, svi se hvale da nisu nikad upoznali nekog ko nije odmah oslabio sa sirovom. E pa eto ja nisam i jedino na tom polju je tišina kod mene, ali ja ne podnosim tišinu.

Što sam više čitala o leptinu sve sam više sebe prepoznavala. Rešila sam da zarotiram navike u sirovoj svojoj dosadašnjoj navici. U zadnjih 5 meseca ne menjajući svoja pravila ja sam dobila konačnu cifru +6kg i konstantno sam gladna šta god da pojedem. 

Drastično ću smanjiti voće ali ću pojačati i bazirati se na lisnatom zelenom povrću, proteinima i super hrani. Uvešću red kada ću šta unositi i držati se pravila ne unošenja među obroka. Naravno radiću na tome da mi doručak bude bogat proteinima i zelenišem da može da me opskrbi do ručka. Ručak neka bude bogat salatama svim mogućim koje mogu da se jedu ne obrađene.

Inače tako sam se i do sada hranila ali eto pokušaću da uvedem mnogo više discipline i smanjiću svesno voće da vidim da li ću uspeti da probudim moj hormon koji će da kaže mom mozgu " e sada je dosta, fino si ručkala i ne treba ti ništa narednih 4...5...6 sati ".


Moj prvi takav namenski doručak je bio fin i ukusan.

- 2 banane
- velika puna šaka španaća
- sok od jednog limuna
- 3 štapa celera
- 2gr spiruline u prahu
- 30gr proteinski prah od konoplje
-  200ml vode
- malo kurkume

Prvo sam izblendala španać, celer, sok od limuna i vodu, a zatim dodala sve ostale sastojke. Dobila sam 700ml i sve fino kašikom pojela. 

Нема коментара:

Постави коментар