27. 1. 2016.

RIŽA SA ŠARGAREPOM - večera


Moja prva večera u sirovom svetu. danas mi je treći dan i tek ću prvi put da večeram. Prethodna dva dana nisam stigla da večeram jer jednostavno nisam bila gladna. Večeras sam spremala momcima večeru pa sam i sebi skuvala  whole grain brown (integralna smeđa riža). Spremila sam da bude podjednako zapreminski kuvane riže i sveže rendane beba šargarepe. Dodala sam malo suvih brusnica jer sam mislila da je potrebno nešto da poboljša ukus ali sam ipak zaključila da nije bilo potrebno. Beba šargarepa ima dovoljno slasti.


Bilo je fino i ukusno ali ipak mislim da mi je bilo bespotrebno. Mogla sam proći i sa jednom voćkom. Ali pošto sam tek u istraživanju, naućiću uskoro šta i koliko čega mi treba da bi zadovoljilo moje celodnevne potrebe.



Нема коментара:

Постави коментар