13. 11. 2015.

GOCINI ČVARCI OD SOJE


Ko jos nije probao, neka proba sto pre, predivno otkrice iz Gocine kuhinje. Ni jednog trena se nisam dvoumila da ih spremim jer svi volimo sojine odreske, tako da sam znala da nas ni cvarci nece razocarati.

Sto je tice samog odabira sojinih prizvoda, ovo je bio najbolji izbor jer su vec imali oblik cvarka, a i velicina je odgovarala. Na slici se vidi kako izgledaju sojini komadici pre termicke obrade i sojini komadici posle kuvanja, pre pecenja.

Bilo sta da spremam od sojinih komadica ili odrezaka uvek ih prvo skuvam. Vodu u koju ih kuvam spremim tako sto sve bude kao da je u pitanju supa. 


Vodu sam zacinila sa:

- 1 kocka za vegetarijansku supu
- 1/2 kasicice kurkume
- crni i beli luk u prahu
- 1 kasicica suvog seckanog vlasca
- biber

Vode sipam da bude duplo vise od soje, jer prilikom hladjenja soja ce upiti svu tecnost i bice veoma ukusni. Kada zacinjena voda (supa/juha) provri, ubacim komadice ili odreske. Ostavim da vri na slaboj temperaturi nekih 5 minuta. Iskljucim i tako ostavim u toj vodi sve dok se skroz ne ohladi. Dok se ohladi i voda je nestala.


Ako se desi da ima jos vode, onda ih procedite i dobro iscedite da vam tecnost ne bi prskala prilikom przenja.

Upotrebila sam velicinu tiganja da pokrije dno sa komadicima , jer ce se tako najbolje isprziti sa svih strana ravnomerno. U tiganj sam usula 1 kasiku ulja od kostica grozdja jer to ulje moze da ide na visoke temperature. Kada se ulje zagrejalo izrucila sam skuvane komadice i na srednjoj tepmeraturi sam ih przila dok nisu na sve strane dobiji lepu pecenu boju, a uz to i bili hrskavi kao pravi cvarci.

Goca je u svome receptu lepo bila napisala da treba odmah da se pojedu kada se ispeku. Nisam to bas najozbiljnije shvatila, jer sam zurila da na terasi ulovim sunce za fotografisanje cvaraka. Dok sam sve to odradila, moji cvarci su se vec ohladili i postali mekani, a nije bila poenta u tome, vec u hrskavim cvarcima.

Znaci, dobro upamtite i ne pravite gresku kao ja, cim ih ispecete pojedite ih i bicete prezadovoljni hrskavoscu i ukusom.

Draga Gordana Filipovic Ex-Basic hvala ti na predivnoj ideji, divnih vegetarijanskih cvaraka.


1 коментар:

  1. Анониман25.10.22. 14:29

    Danas sam sticajem okolnosti umesto ulja koristio svinjsku mast i mogu reći da je to bolja varijanta, jer su "čvarci" još sličniji čvarcima.
    Doduše, nisu posni, ali šta s tim?

    ОдговориИзбриши