7. 10. 2015.

PALACINKE SA LANOM


Danasnje palacinke su malo drugacije po sastavu ali su se isto fino pekle i finog su ukusa. Od ove kolicine imali smo sin i ja po jedan obrok.

- 3 jaja
- 1 puna kasika mlevenih zobenih mekinja
- 1 puna kasika proteina u prahu
- 1 kasika gustina
- 1 kasika mlevenog lana
- vode po potrebi
- soli


Sve sam zajedno mikserom umutila, a vode sam dodala da bude bistrije nego sto spremam palacinke. Ostavila sam u frizideru da odstoji 1/2h. Posle toga je bila dobra gustina jer su samlevene mekinje nabubrile i pokupile dosta vode. Pekla sam ih u teflon tiganju precnika 26cm ali sam svaki put sa uljem malo naspricala tiganj. Pekla sam na broj 7 od 1-10. Dobila sam 8 palacinki.Malo su suvlje nego one sto pecem samo sa mekinjama i gustinom. U kombinaciji sa namazom od tune i sira bile su odlicne. Mleveni lan je dao ukus kao da ima mlevenog badema, bar meni je tako delovalo. 


Нема коментара:

Постави коментар