17. 10. 2015.

PALACINKA TORTA


Moj sin je izrazio zelju da mu spremim palacinke sa nutelom umesto rodjendanske torte. Hteo je da bude nesto drugacije nego torta klasicna. Odneli su je u hotel gde slave rodjendan, tako da nemamo presek. Napisacu sta sam sve upotrebila, a ako je budem opet pravila i imala prilike da je uslikam postavicu dodatno fotografije.

edit:evo stigla fotka i sa presekom, bas sam se obradovala!

Za palacinke

- 3 jajeta
- 1/4 kasicice soli
- 1 kasiku secera
- aroma vanile
- 10 kasika belog brasna
- 100ml ulja
- mleka po potrebi

Od sastojaka sam zamesila palacinke, a mleka sam dodavala dok nisma dobila dovoljno bistru masu, da mogu da pravim tanke palacinke.



Za fil sam koristila

- nutela
- 600ml slatke pavlake

Palacinke sam pekla u tiganju za palacinke precnika 26cm. Slagala sam tortu u obrucu koji se pomera, a obruc je dimenzije 25cm. Kada su se palacinke ispekle i skroz ohladile, pazljivo sma ih poredjala jednu na drugu na darnu povrsinu. Preko palacinki sam stavila postolje od obruca i obrezala palacinke da dobijem identicne dimenzije kao obruc. Vrlo malo sam imala otpada jer je mala razlika bila u pitanju. Ulupala sam vrhnje od 600ml slatke pavlake da imam za filovanje. Neizmenicno sam filovala palacinka+nutela+vrhnje+palacinka+...  tako sam isla neizmenicno dok nisam stigla do kraja obruca. Zadnje mi je bila nutela. Utrosila sam 10 palacinki, svo vrhnje koje sam ulupala i 700gr nutele. 


Ostavila sam u frizideru preko noci da se sve fino stegne. Sutradan sam otkopcala obruc i oslobodila tortu. Ulupala sam vrhnje sa preostalih 

- 400ml slatke pavlake
- 5 kasika neskvika

Sa tim vrhnjem sam oblozila celu tortu i ukrasila je kandiranim tresnjama. 

Torta jeste uzasno kaloricna ali s obzirom da ce se posluziti njih 20 mladih i zdravih, onda nije ni tako mnogo.



Нема коментара:

Постави коментар