23. 9. 2015.

DUKANOV GRIZ


- 300ml mleka 2%mm
- 70ml ovsenih mekinja
- 2 jaja
- 1 puna kasika mladog sira 2%mm
- zasladjivac (po zelji)
- cimet ili kakao (po zelji)

Kada mleko provri smanjiti na slabiju temperaturu i usuti mekinje da se kuvaju. Dovoljno je 1 minut. Zatim uspite jaja i sir koji ste prethodno dobro umutili zajedno. Neprekidno mesajte da bi se dobila kompaktna masa bez grudvica. Ako zelite mozete zasladiti sa nekim zasladjivacem tipa stevia ili neki drugi. Licno nista ne sladim jer mi se ukusi dopadaju takvi kakvi su.


Skuvan griz sam usula u modle koje sam prethodno pokvasila sa hladnom vodom i ostavila sam ih da se skroz ohlade. Mozete i odmah da jedete griz kada se skuva, ne mora da se hladi. Meni vise odgovara hladan i obavezno mi je to dorucak. Dobila sam tri modlice koje nisu bas male.

Takodje mozete da ohladjen griz prelijete sa dzemom od arome nekog vocnog caja. 


Нема коментара:

Постави коментар