29. 7. 2015.

TUNA SALATA SA KURKUMOM


Prosli put sam rekla da vise necu slikati samo gotov proizvod, nego i postupak. Ako pokazem samo gotov proizvod, kada su salate od testenine u pitanju, sve nestane jer ga majonez sakrije. 

Danas je tuna salata sa makaronama sitnim

- 300gr ne kuvanih makarona sitnih
- 400gr tune iz vode
- 1 glavica ljubicastog luka na sitne kockice
- 4 pune kasike majoneza
- solju maslinka
- solju seckane sveze paprike
- so himalajska (moze obicna)
- 1 kasicica bibera
- 1 puna kasicica kurkume
- 1 kasika seckanog lisca zeleni
- 1 kasika balsamiko
- 1 kasika ulja



Makarone skuvati po uputstvu na pakovanju. Procediti ih i isprati hladnom vodom. Kada se ocede, sve ostale sastojke izmesati zajedno. Imala sam kuvana kukuruza, pa sam i njega dodala 150ml. Masline sam isekla na kolutove. Kada sve smesate, mozete dodati jos necega po vasem ukusu. Ja to sto sam imala to sam i ubacila. 


Нема коментара:

Постави коментар