28. 6. 2015.

MALA CRNA CUPAVA za dva minuta



Dok me ne prodje ovo ludilo oko minijaturnih torti proci ce par dana sigurno. Danas je to bila jedna veoma primamljiva tortica sa cokoladom i graham mrvicama. Cokoladni fil je gotov kupljen i ja ga koristim za filovanje macarons.

Kada se testo ispece, neka se skroz ohladi, izrezite ga na tri dela i nafilujte sa vasim omiljenim filom.


- 1 jaje
- 1 kasika braon secera
- 80gr sitnog sira
- 20gr puter (maslac)
- 1/2 kasicice praska za pecivo
- 50gr graham mrvice  

Ovo sada je bila ranije izmerena mera, tako da sam sve sastojke stavila zajedno i dobro viljuskom izmutila. Dobila sam guscu masu nego za americke palacinke. Moze i ovako da se kaze, masa je bila gustine iste kao i masa za mafine.


Solju u kojoj sam pekla, sam prethodno naspricala sa uljem i posula malo graham mrvice. Izrucila smesu i pekla u mikrotalasnu na najjace tacno 2 minuta. Ako bi smesa mozda bila gustine kao da za americke palacinke, onda treba staviti na 2 minuta i 22 sekunde. Uvek treba voditi racuna o gustini i uskladiti vreme pecenja. lakse je da ako niste sigurni koliko treba vremena, da stavite na 1,5 minut, pa ako treba produzite jos koliko mislite da je potrebno. Ako preterate sa vremenom, onda ce to biti suv kolac.


Dimenzije ispecene kore su bile precnika 10cm a visine 4cm. Posle filovanja nisma merila. Ovu solju sam koristila. 

Нема коментара:

Постави коментар