25. 6. 2015.

INTEGRALNI HLEB



Kada se zaludis pa pocnes svaki dan da peces hleb sa nekim drugim brasnom i eksperimentises koje ce biti najukusnije, najmekse, najlepse na oko, a koje ce biti savrseno za vas ukus.


- 500ml mlake vode
- dve kasike suvog kvasca
- kasicica soli
- kasicica secera
- integralno psenicno brasno


Sve je klasican posao, ali eto da zabelezimo da se vidi i od ove vrste.
Malo vode smlaciti i usuti secer i kvasac. Nisam rukom mesila vec sam radila u stonom mikseru.  Kada je kvasac nadosao usula sam nekoliko punih kasika brasna i ukljucila da se izmuti sa dodatkom za mucenje krema. Dosala sam kasicicu soli i mutila na najjaca 10 sekundi. Promenila dodatak spiralni za testa i na laganoj brzini polako dodavala brasno dok nisam dobila masu kao na slici. Jos nekih 10 sekundi mesala na najjace i ostavila prekriveno krpom da nadodje.


Brzo je nadoslo testo jer ja radim sa mlakom vodom. Ovog puta nisam premesila jos jednom, nego sam ga odmah izrucila na radnu povrsinu posutu brasnom.  Moja silikonska posuda je dimenzije 22x13x7cm , a ja sam testo razvukla dimenzije 25x30cm i uvila u strudlu. Silikosku posudu sam posula samo brasnom i smestila srtudlu unutra. Gore sam je nozem na nekoliko mesta prosekla da mi ne bi jako popucala prilikom pecenja. mada nema pravila, desava mi se da i pored secenja testa ipak popuca na sve strane.


Testo je tako spremlejno trebalo da stoji  dok se nije rerna ugrejala. Ali su me zezali i struja i rerna, pa sam ja kada je rerna dosla do 160C ubacila testo i stavila na 200C. Propustila sam da pogledam na sat, tako da ne znam koliko je vreman proslo od momenta ulaska u rernu. Uglavnom ja sam izvadila hleb kada je kora postala tvrda i dobila boju pecenog testa. 


Nemojte nikad topao hleb da umotavate u kuhinjsku krpu. Ne zam zasto to drugi rade ali korica sasvim lepo omeksa i na sobnoj temperaturi. Kasnije kada se hleb skroz ohladi, onda ga odlozite u nesto sto mozete poklopiti da se ne bi osusio na vazduhu.

Naravno ovaj hleb se tostira pre upotrebe





Нема коментара:

Постави коментар