27. 6. 2015.

GRAHAM KOLAC ZA DVA MINUTA


Ono kada vas gosti pitaju da li imate nesto slatko, a vi njima kazete, dok popiju kafu i kolaci ce stici. Bas toliko vremena je potrebno. Mnogo mi se dopadaju ovi brzi kolaci, a citava caka je u tacnom vremenu pecenja.


- 2-3 pune kasike graham mrvice 
- 1 jaje
- 20gr maslaca sobne temperature
- 1 puna kasika sitnog nesmanog sira
- 1 kasika braon secera (moze)
- 1/2 kasicice praska za pecivo
- 2 kasike slatke pavlake u tecnom stanju
- aroma vanile


Odmah da napomenem ovako izgledaju moji kraham keksi kada se od njih naprave mrvice. Kekse mozete da sameljete u masinu za orahe, mozete da ih zdrobite sa oklagijom na radnoj povrsini, ako imate procesor moze i u njemu. ja sam samlela sa masinom za orahe. 

Prvo sam umutila jaje sa secerom, zatim sam dodala sve ostale sastojke bez grahama. Kada se sve fino umutilo, (mutila sam sa viljuskom) dodala sam prvo jednu punu kasiku grahama, zatim jos jednu. Morala sam da dodam jos 1/2 kasike. Kada se umutilo bilo je gusce nego za palacinke. Ustvari bilo je gusto kao za americke palacinke. Solju u koju cu peci sam naspricala uljem i tek onda izrucila smesu u nju. Pekla sam na najjace 2'22''. Nisam znala da li je to dovoljno ali tako mi je bilo prakticno da pritisnem tri puta dvojku. Bilo je tacno koliko treba.  


Kolac sam prevrnula na tacni i ostavila da se skroz ohladi. Kada sam izvadila iz mikrotalasne izgledalo je kao da nije dovoljno pecen, ali znala sam kada se ohladi malo ce ocvrsnuti, a ipak ostati socan. Tako je i bilo. Te bele grudvice sto vidite to je sir. Kada se kolac skroz ohladio (u frizideru je brze islo hladjenje), prerezala sam ga na tri dela. Moj kolac je bio precnika 10cm a visine 5cm. Upotrebila sam predivan fil od vanije koji ja kupujem kada filujem macaronse. nafilovala, namazala okolo i ostavila samo koji minut u friziredu da se fil stegne.
Ohladjen kolac sam presekla samo na cetvrtine. Verujte mi na rec, ukus je fenomenalan. Mozete da filujete sta god vam je pri ruci. Sastav testa je beskrajno socan i graham je dao predivan ukus. Ovo moze da bude i redovna velika torta jer je zaista fenomenalno.


Zamenicu fotografije drugi put kada budem pravila a ne budem zurila sa fladjenjem fila. Bice mnogo lepse i urednije ako se bolje ohladi.


Нема коментара:

Постави коментар