2. 5. 2015.

MACARONS na moj nacin



- 125gr badema mlevenog
- 200gr secera u prahu
- 30gr Kristal secera
- 3 belanca
- prstohvat soli

Ovako ja pravim macarons i za mene je ovo idealna mera. 
Čvrsto ulupati penu od 3 belanca sa 30gr kristal šećera i prstohvat soli. 
U drugu činiju pomešati šećer u prahu i fino samlevene bademe.
Sve zajedno pomešati sa cvrsto ulupanim belancima i mešati sa špatulom dok ne dobijete kompaktnu masu da od nje možete da pravite polovice za macarons.

Voditi racuna oko duzine mešanja mase jer ako se previše dugo meša onda može da se desi da masa postane bistra previše, pa će biti teško od njih praviti polovice za macarons.

Istisnuti ih na papiru za pečenje i ostaviti da odstoje priblizno sat vremena. Peći ih u rerni izmedju 120-150C otprilike nekih 10 minuta. Znate da su gotove kada se stvori prsten oko njih i podigne se za 3-5mm i gore se uhvati korica. Kada ih izvadite iz rerne ostavite ih malo da odstoje i onda ih odvojite od papira ili silikonske podloge. 

Filujte ih sa vašim omiljenim filom za torte i spajate ih. Čuvati u zatvorenoj posudi u frižideru ili zamrzivaču.



 



2 коментара:

  1. Divni su ,sviđa mi se recept,jednostavno,a mislila sam da ih necu praviti,jer se sve prijateljice zale...
    Jadranka,hvala za recept i lepe slicice :) pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kada prvi put budes probala sve ce ti biti jasno i tacno ces osetiti kolika gustina treba i koja temperatura. Videces da je skroz jednostavno....

      Избриши